Søger du nye udfordringer – Så er vi måske et match

Lige nu søger vi en engageret og serviceorienteret IT-supporter til at yde support og kunderådgivning for vores kunder.

Du skal supportere og rådgive vores eksisterende kunder, så vi sikre at de får den bedste løsning. Som IT-supporter bliver du et vigtigt omdrejningspunkt i DLG Connects daglige drift. Her vil du, sammen med resten af support-teamet, have ansvaret for at sikre vores kunder en god serviceoplevelse.

Vi lægger stor vægt på kundekontakt, rådgivning og sparring. Derfor er det vigtigt at du trives med opsøgende kontakt og sætter en ære i god kundeservice.

Som person er du udadvendt, imødekommende og omstillingsparat. Det er vigtigt at du følger op på dine sager og holder orden i din pipeline. Vi forventer, at du er uddannet IT-supporter eller har en anden relevant uddannelsesmæssig baggrund.

Arbejdsstedet er på vores kontor i Odense. Fra juni 2020 vil det dog være i Fredericia, da vi flytter med til DLGs nye hovedkvarter.

Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte lederen af supportafdelingen, Jens Feigh (jf@dlgconnect.dk / +45 8140 8884) eller direktør Peter Søby (ps@dlgconnect.dk / +45 4036 7414).

Send din ansøgning til ps@dlgconnect.dk